en cz de

Kondiční trénink

Kondiční trénink Nordic walkingu

Pro každý kondiční sport obecně platí, že je ideální provozovat jej asi třikrát týdně a výkon by měl trvat zhruba jednu hodinu, přičemž začátečníci by měli začínat na zhruba čtyřiceti minutách, než si jejich tělo zvykne.  Pamatujte, že klíčem k úspěchu je důslednost a každé vynechání Vás vrací o několik tréninků zpět. To samé lze říci o nordic walkingu, stejně jako o ostatních sportech. Náročné je to opět především pro začínající, protože jak známo začátky nejvíce „bolí“, ale už po několika týdnech na sobě začnete pozorovat zlepšení kondice a obecně se budete cítit mnohem lépe, jak po fyzické tak i po psychické stránce, protože první úspěchy motivují. Důležité ovšem je „nepřepálit začátek“! začněte v pozvolném tempu a nechte svaly a klouby zvyknout si na zátěž. Motivace k tréninku bude pravděpodobně různá, ale aktivním provozováním nordic walkingu můžeme sledovat několik cílů, mezi ty časté patří redukce váhy, zlepšení fyzické kondice, rehabilitace poúrazových stavů, zpevnění a tvarování postavy, doplňková sportovní aktivita nebo zlepšení zdravotního stavu – viz kapitola zdravotní benefity.

Rádi Vám pomůžeme se skladbou Vašeho tréninku, který připravíme na míru Vašim potřebám. Neznamená to ovšem, že Vám budeme vnucovat trenéra nebo trenérku na každou vycházku s holemi, dle našeho názoru je ideální, když vám připravíme individuální plán, který si budete plnit a jednou týdne se pak sejdete na společném tréninku, kde Vaši trenéři dohlédnou na Vaši techniku a vyhodnotí aktuální kondici, na jejím základě pak připraví trénink na další období. Samozřejmě, pokud budete chtít osobního trenéra, rádi Vám vyjdeme vstříc.  

Náš tréninkový program lze velmi snadno přizpůsobit Vašim představám, výkonosti a Vašim časovým možnostem. Na přípravě tréninkového plánu pracují profesionální trenéři a bývalí i aktivní sportovci, kteří využívají nejmodernějších trendů ve sportovní přípravě i vyhodnocování vytrvalostní výkonnosti. Během krátké doby také spustíme internetový tréninkový deník každému zaregistrovanému sportovci, bude přístupný on – line, aby jste měli přístup k Vašim přehledům.

Individuální tréninkový plán.

Každý individuální tréninkový plán zacílen na celkové povzbuzení organismu a zlepšení fyzické kondice. Je určeny všem, kteří chtějí předcházet civilizačním chorobám a dopadům nezdravého životního stylu.

Na tělesnou kondici má vliv několik aspektů: dýchací aparát, oběhový systém a nebo taky podíl tělesného tuku. Aktuální stav je třeba posoudit zátěžovým testem, bez kterého je tvorba kondičního programu pro špičkové sportovce prakticky nemyslitelná.

Kondiční program vede u všech sportovců ke zvýšení fyzické kondice, je třeba ho vhodně zařadit dotréninkového cyklu jak u individuálních tak u kolektivních sportovců a doplnit tak jednostranné zatížení sportovce. Pro běžnou populaci slouží kondiční plán jako vodítko ke správnému zatěžování organismu a stačí přibližné stanovení parametrů na základě jednoduchých měření. Kondiční tréninkový program připravuje kondiční trenér. Dle aktuální fyzické kondice sportovce posoudí jeho reálné možnosti a sestaví tréninkový program, který vede k požadovaným cílům. Jedním ze základních cílů je stálý růst trénovanosti. Využíváme nejmodernější postupy a metody. Rozplánování tréninkové intenzity je standardně připraveno pro pulz (v TF).

Kontaktujte nás

Obchod: +420 474 774 000

mobil: +420 602 295 919 info@adventurecompany.cz

po-pá: 9-18 h
Rooseveltova 2
Ústí nad Labem, 400 01

Parkování pro zákazníky

přímo před domem!!!

 FB diskuse

 

 

 

Kudyznudy.cz - tipy na výlet

webdnes.cz
®2008